سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروجی جلسه هیات مدیره استقلال از زبان جهانیان

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص جلسه امروز جلسه هیات مدیره توضیحاتی را ارائه داد.

شهاب جهانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه امروز هیات مدیره استقلال اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص مسائل مختلفی بحث‌و‌تبادل نظر صورت گرفت و پورحیدری سرپرست تیم گزارش مفصلی درباره نقاط ضعف وقوت به اعضای هیات مدیره ارائه و همچنین مسائل را به صورت فنی مورد بررسی قرار داد.

جهانیان ادامه داد: از دیگر مباحثی که تمامی اعضا در مورد آن به گفت‌و‌گو پرداختند این بودکه در نیم فصل دوم در صورتی که مظلومی سرمربی تیم نیازی به تغییرات در کادر فنی و بازیکنان جدید داشت این امر صورت بگیرد تا از این رو تیم از هر لحاظ تقویت شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: همچنین صحبت‌های لازم در خصوص اردوی استقلال به سوئد صورت گرفت و قرار شد در صورت تصویب نهایی مراجع ذیصلاح تیم 5 فروردین ماه سال 95 برای برگزاری اردو انجام بازی‌های دوستانه راهی سوئد شود.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: یکی دیگر از مباحثی که در مورد آن به گفت‌و‌گو پرداخته در مورد بحث آمادگی استقلال بود که قرار شد برای این آکادمی کمیته‌ای تشکیل شود تا از این رو کمیته مورد نظر مشکلات آکادمی را رفع و رجوع کند.

شهاب جهانیان خاطرنشان کرد: به طور حتم هفته آینده تمامی اعضا در تمرین تیم حضور پیدا خواهیم کرد تا از نزدیک نظاره‌گر تمرینات آبی‌پوشان باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان فرا رسیدن محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبداله حسین (ع) را به مسلمان جهان تسلیت گفت.

گفتنی است جلسه امروز هیات مدیره استقلال از ساعت 13 با حضور تمامی اعضا در محل باشگاه برگزار شده و این جلسه نزدیک به دو ساعت به طول انجامیده است.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.