سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

تکذیب گرسنه ماندن کودکان پرورشگاه شایگان ثابت رشت

گرسنه ماندن کودکان پرورشگاه شایگان ثابت رشت تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیر عامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان رشت اعلام کرد : خبر گرسنه ماندن کودکان این مرکز که در چند روز گذشته در فضاهای مجازی منشر شد صحت ندارد و این کودکان هیچ مشکلی از نظر تغذیه و نگهداری ندارند.

ایوب قدیمی بابیان اینکه اعلام شماره حساب و درخواست کمک از مردم در شبکه های مجازی کار عده ای کلاهبردار است افزود : نیکوکاران برای کمک فقط به پرورشگاه شایگان ثابت مراجعه کنند.مدیر عامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان تاکید کرد: از طریق پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پیگیرشناسایی عاملان انتشار خبر کذب گرسنه ماندن کودکان این مرکز هستیم.

مدیر عامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان رشت گفت: نیاز مالی این مرکز از محل کمک های مردمی و یارانه بهزیستی تامین می شود و در حال حاضر هیچ مشکل مالی وجود ندارد.

فعالیت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان از سال 80 آغاز شد.بانی تاسیس این مرکز خیریه مرحوم محمد شایگان ثابت از خیران گیلان بود وهم اکنون 23 کودک و نوجوان در پرورشگاه شایگان رشت نگهداری می شوند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رشت ، گیلان ، کودکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.