سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده:

فخرالدینی عذرخواهی کرد/ بازیکنان با سابقه باید الگوی دیگران باشند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به طور کلی فخرالدینی بابت بی انضباطی‌اش از مظلومی عذرخواهی کرد و بهتر است بازیکنان با سابقه الگوی دیگر بازیکنان باشند.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بی انضباطی میلاد فخرالدینی اظهار کرد: به طور کلی باید بگویم از بازیکنانی در سطح این بازیکن انتظار می رود که چنین بی انضباطی‌هایی را از خود نشان دهند چرا که بازیکنانی همچون فخرالدینی باید خودشان الگوی اخلاق برای دیگر بازیکنان باشند.
 
وی ادامه داد:به نظر من بازیکنان استقلال نباید با کوچک ترین تعویضی اعتراض کنند و در خصوص وضعیت فخرالدینی نیز با مظلومی صحبت کرده ام و سرمربی تیم اعلام کرد که این بازیکن بابت بی انضباطی‌اش عذرخواهی کرده و در هر صورت بهتر است چنین اتفاقاتی رخ ندهد چرا که وجود چنین مسائلی باعث می شود تیم دچار ضرر شود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت پرونده ریوالدو باربوسا توضیح داد:هنوز وضعیت پرونده این بازیکن مشخص نیست اما در صدد هستیم تا تصمیم گیری‌های نهایی را انجام دهیم و به طور حتم زمانی که وضعیت این پرونده مشخص شد به طور رسمی همه چیز را اعلام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.