سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود امکانات مانع سرعت مسابقات دراگون بوت

مسئول برگزاری مسابقات دراگون بوت گفت: مسابقات قهرمانی دراگون بوت با وجود داشتن کیفیت بالا اما کمبود امکانات باعث اختلال در برگزاری مسابقات شد.

عباس  محمد علی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از کمبود امکانات در برگزاری مسابقات دراگون بوت ابزار نارضایتی کرد و درباره مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت هر چند به لحاظ حضور تعداد ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده در سطح بالایی بود و کیفیت بسیار خوبی داشت اما برخی مشکلات در دراگون بوت وجود دارد که در روند برگزاری این مسابقات بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: کیفیت پایین تجهیزات و کهنه بودن امکانات باعث طولانی شدن زمان مسابقات دراگون بوت قهرمانی کشور شد و چنانچه که اگر امکانات بهتری در اختیار ورزشکاران بود مسابقات در زمان کمتری برگزار می‌شد.

مسئول برگزاری مسابقات دراگون بوت گفت: این مشکلات در برگزاری مسابقات قهرمانی مردان به دلیل حضور  بیشتر ورزشکاران محسوس بود اما که در مسابقات بانوان با مشکل زیادی رو به رو نشدیم.

وی ادامه داد: تقریبا از سال 85 تعددی قایق خریداری شد که تا کنون با گذشت نزدیک به ده سال فرسوده شدند اما امسال سعی کردیم مسابقات را با قایق‌های نو برگزار  کنیم تا مشکلات سالهای قبل گریبانگیر تیم‌ها نشود.

محمد علی گفت:‌ اکثر استانها به علت کمبود تجهیزات فعالیت  کمتری دارند و قادر به شرکت در مسابقات کشوری نیستند چنانچه اگر این معضل برطرف شود و با اندکی  کمک به تیم‌های استانی حضور تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بیش از این خواهد بود.

وی درباره داوری مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت گفت: خوشبختانه در برگزاری مسابقات قهرمانی مردان با مشکل رو به رو نشدیم و داوران با تسلط کامل قضاوت می‌کردند اما در بخش بانوان که هفته گذشته برگزار شد چند تیم به تیم داوری اعتراض داشتند.

همه تلاشمان را می‌کنیم  که داوری در این رشته در بهترین شرایط قضاوت کند تا اشتباهات داوری باعث ضایع شدن حق تیم در مسابقات نشود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.