سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانوپولویی‌ها برای رقابتی سرسخت پا به میدان می‌گذارند

تیم های کانوپولو برای شرکت در مسابقات آسیایی عازم هنگ کنگ می شوند.

 به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از ماه‌های متوالی تمرینات پی در پی تیم‌های ملی رشته کانوپولو آماده رقابتی تنگاتنگ در مسابقات آسیایی می شوند.
 
تیم جوانان این رشته نیز برای اولین حضور خود در مسابقات فرامرزی و تنگاتنگ وبا وجود رقیبان جدی همچون چین تایپه و ژاپن آماده حضوری موفق شده‌اند.
 
تیم کانوپولوی ایران در چهار گروه فردا عازم هنگ کنگ می شوند تا بار دیگر در آسیا جایگاه شایسته‌ای برای خود ثبت کند.
 
صیادی: با وجود رقبای جدی شانس زیادی داریم
 
مربی تیم ملی جوانان کانوپولو گفت: تیم ملی کانوپولو با وجود رقیبان جدی در مسابقات آسیایی شانس زیادی دارد.
 
اشکان صیادی در این باره به خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: فردا(یکشنبه) برای حضور در مسابقات آسیایی 4تیم از رشته کانوپولو عازم هنگ کنگ می شوند.
 
وی افزود:تیم ملی جوانان با مربیگری خودم در مسابقات حضور پیدا می کنند شامل6 ورزشکار به نام‌های رامین هادی( کاپیتان تیم)، رضا انصاری، رضا بیگی، امیرحسین زمانی، سعید چاره جو، میلاد جعفری هستند.
 
صیادی در خصوص رقیبان تیمش در مسابقات آسیایی خاطر نشان کرد: رقیبان رده اول تیم جوانان از کشورهای چین تایپه و ژاپن هستند اما رقیبانی که در رده دوم قرار دارند شامل کشورهای سنگاپور، هنگ کنگ و مالزی هستند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: رقابت در این مسابقات سخت است اما این تیم برای 4 سال آینده بسته شده وبا تیم بزرگسالان هم که رقابت می کردند تجربه خوبی کسب کرده‌اند ولی شانس زیادی خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.