مسابقات مراغه برتری تیم جوانان را به نمایش گذاشت

مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو آقایان با درخشش تیم جوانان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرستان مراغه میزبان مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو آقایان بود که در رده سنی بزرگسالان و با حضور 10 استان برگزار شد. 
 
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات هیئت قایقرانی کرمانشاه با نتیجه 2-3 از هیئت قایقرانی اراک شکست خورد و هیئت قایقرانی گیلان 8 بر 4 هیئت قایقرانی مازندران برد و در آخرین مسابقه روز گذشته هیئت قایقرانی زنجان 11 بر 2 هیئت قایقرانی اصفهان را از پیش رو برداشت و اصفهان با این شکست در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت. 
 
در این مسابقات تیم ملی جوانان کانوپولو نیز حضور داشتند تا خود را محکی زده باشند.


 صیادی: در مسابقات هنگ کنگ یک سرو گردن از سایر تیم‌ها بالاتریم 
 
اشکان صیادی، مربی تیم ملی جوانان کانوپولو قایقرانی گفت: مسابقات آسیایی هنگ کنگ را با برتری نسبت به تیم های دیگر به پایان رساندیم. 
 
وی  تصریح کرد: مسابقات تیم های ملی کانوپولو کل استان ها در مراغه برگزار شد و تیم اول در این مسابقات اراک، تیم دوم از شهرستان زنجان در جایگاه دوم و تیم گیلان بر جایگاه سوم ایستادند. 
 
صیادی افزود: اردوهای ورزشکاران زیر نظرم ادامه دارد تا 28 مهرماه که به مسابقات آسیایی هنگ کنگ اعزام شویم و مدتی تمرین خواهیم داشت تا 10 آبان که مسابقات آغاز می شود. 
 
صیادی در ادامه بیان کرد: هدفم از شرکت در این مسابقات محک تیم ملی جوانان بود زیرا تمام تیم های حاضر در این مسابقات بزرگسال بودند و پس از مسابقات برتری تیم زیر نظرم به خوبی هویدا بود. 

اردوی ما از 29 شهریور به مدت 10 روز آغاز می شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
ياشاسين مراغه
آخرین اخبار