سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ایرانی آزاد شده در امارات:

از فردا معلمان به محل کار خود باز می‌گردند

آغاز فعالیت به کار معلمان آزاد شده از فردا در مدارس قطعی است و از نظر روحی و جسمی در سلامت کامل به سر می‌برند.

گودرزی سرپرست مدارس ایرانی در امارات که خود از معلمان بازداشت شده بوده است در خصوص وضعیتش به خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در حال حاضر که از زندان آزاد شده ام از وضعیت روحی و جسمی خوبی برخوردارم و مشکل خاصی ندارم و وضعیت سایر همکارانم هم به همین شکل است.

وی خاطر نشان کرد: برخی از همکاران 11 روز و وی نیز 4 روز در بازداشت به سر برده است اما در این مدت پیگیری های وزارت آموزش و پرورش ، وزارت امور خارجه، مرکز امور بین الملل و سفیر ایران در امارات موجب شده بدون هیچگونه مشکل خاصی این روند به زودی حل شود.

گودرزی با بیان اینکه در حال حاضر به قید ضمانت آزاد شده‌ام گفت: شب گذشته ساعت 1:40 دقیقه بامداد به وقت امارات فرآیند آزادی به طور کامل انجام شد و تمامی همکاران به آغوش خانواده بازگشتند. 

وی در خصوص وضعیت کاری معلمان نیز گفت: طبق روال عادی شروع کار برای تمامی همکاران از فردا آغاز خواهد شد و برای ادامه فعالیت نیز مجوز موقت صادر شده است. 

سرپرست مدارس ایرانی امارات تصریح کرد: تعداد معلمین بازداشت شده 9 نفر بوده که مجموعا به همراه سرپرست معلمان این تعداد به 10 نفر رسید و در حال حاضر هیچکدام از معلمان در بازداشت نیستند و مشکلی برای ادامه فعالیت آنها وجود ندارد. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.