سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

مصالحه 75 درصدي پرونده ها در استان فارس

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اهميت مشاوره در جامعه، از مصالحه 75 درصدي پرونده ها در مراكز انتظامي استان طي شش ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار احمد علي گودرزي در مراسم تجليل از كاركنان معاونت اجتماعي، معاونت فاوا و دفتر فرماندهي انتظامي استان در مجتمع طلائيه شيراز، گفت: معاونت اجتماعي پل ارتباطي و دو سويه بين مردم و نيروي انتظامي است.

وي راه اندازي اورژانس اجتماعي توسط معاونت اجتماعي را كاري پرارزش خواند و افزود: اين طرح در مناطق آسيب پذير مي تواند بسيار تأثير گذار باشد.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت ادامه داد: در 6 ماه گذشته تعداد سه هزار و 868 پرونده در مراكز مشاوره مختومه شده كه اين موضوع باعث شده بنيان بسياري از خانواده ها خدشه دار نشود.

سردار گودرزي اضافه كرد: حدود 75 درصد از اين پرونده ها در مراكز مشاوره معاونت اجتماعي استان و كلانتري ها و پاسگاه ها به مصالحه و سازش منجر شده است.

اين مقام ارشد انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود از معاونت فاوا به عنوان مهمترين قسمت يك مجموعه انتظامي ياد كرد و گفت: نقش فاوا در ايجاد بستر مناسب در راستاي تأمين امنيت بي بديل است.

سردار گودرزي از كاركنان معاونت فاوا و دفتر فرماندهي در راستاي تلاش هاي صورت پذيرفته، تقدير و ابراز اميدواري كرد همواره در خدمت رساني به شهروندان موفق باشند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.