رییس مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان از مصالحه بیش از 80 درصد پرونده های ارجاعی دادگاهها و دادگستری توسط کارشناسان مجرب و متخصص این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرگرد حجت امامعلی نژاد با اعلام اینکه مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان کرمان در زمینه های مختلف تربیتی، خانوادگی، حقوقی، انتظامی، ازدواج و روانشناختی به عموم مردم خدمات رایگان می دهد، گفت: این مرکز در سال 1380با هدف ارائه خدمات روانشناختی ، ارزیابی تست های شخصیتی ،شناخت آسیب های اجتماعی ،مشاوره و مددکاری ،مشاوره قبل و بعد از ازدواج راه اندازی شده است.

این کارشناس روانشناسی با اعلام اینکه اکثر مراجعان به مرکزمشاوره آرامش، بیشتر دچار مشکلات خانوادگی هستند، افزود: بیش از 80 درصد پرونده های ارجاعی از دادگاهها و دادگستری توسط کارشناسان مجرب و متخصص این مرکز به مصالحه انجامیده است.

سرگرد امامعلی نژاد، ارائه خدمات مشاوره فعال در مدارس، مساجد، ادارات و سازمان ها توسط کارشناسان مرکز، تهیه و چاپ بیش از 10نسخه بروشور آموزشی و توزیع در بین مراجعان و دانش آموزان مدارس، تهیه و چاپ فصلنامه با موضوعات مختلف در6 ماهه نخست امسال و تهیه 4جلد مقاله علمی و 3جلد جزوه آموزشی را از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی ویژه مشاوران کلانتری ها، ادارات و سازمان ها به صورت مشارکتی و تعامل با سازمان ها، اصحاب رسانه، و نشریات محلی از سایر اقدامات انجام شده توسط این مرکز مشاوره است.

سرگرد امامعلی نژاد از شهروندان خواست برای استفاده از خدمات ارائه شده در این مرکز، همه روزه ازساعت 8تا 14به مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی واقع در خیابان کارگر کرمان، نبش کوچه شماره 13مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های03432718937، 03432183158 و03432735864 تماس بگیرند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مصالحه ، مشاوره ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.