سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری دانشگاه و نیروی انتظامی در موضوعات مرتبط با دانشجویان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خواستار همکاری هر چه بیشتر دانشگاه و نیروی انتظامی در موضوعات مرتبط با دانشجویان شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌ رضا کهساری صبح امروز در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با فرمانده انتظامی این استان، با تأکید بر لزوم همکاری صمیمانه دانشگاه با نیروی انتظامی اظهار داشت: همکاری نزدیک و بیشتر دانشگاه و نیروی انتظامی در اطلاع‌رسانی و روشنگری و نیز معرفی ناهنجاری‌ها و تهدیدهای جامعه برای دانشجویان می‌تواند اقدامی عملی برای افزایش سلامت اجتماعی جامعه باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی جایگاه ویژه و ارزشمندی در ایجاد احساس آرامش در اجتماع بر عهده دارد و در این مسیر، منشأ خدمات بسیار مهمی در حفاظت و صیانت از حریم و امنیت جامعه است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین دانشگاه و نیروی انتظامی در موضوعاتی نظیر شبکه‌های اجتماعی، سوء مصرف مواد مخدر، داروهای روان‌گردان و ... ضرورت دارد.

کهساری ادامه داد:‌ این تعامل در هرگونه موضوعاتی که به سلامت دانشجویانی برمی‌گردد که امانت خانواده‌ها نزد ما به شمار می‌آیند، از جمله زمینه‌هایی است که باید مورد توجه قرار داشته باشد.

منبع: فارس
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.