سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توزیع 100 دستگاه تراکتور در بین مددجویان کمیته امداد فارس

یکصد دستگاه تراکتور در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت : با تفاهم نامه ای که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس و مرکز کارخانه تراکتورسازی تبریز امضا شده یک هزار دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره )کشور واگذار می شود که 100 دستگاه تراکتور سهم استان فارس است .

سهراب روستایی هدف ذاتی این نهاد را توانمند سازی خانواده های تحت پوشش دانست و افزود: اجرای طرحهای اشتغال مانند واگذاری این تراکتورها می تواند نقش موثری در خود کفایی و استقلال مادی خانواده ها داشته باشد .
وی در خصوص واگذاری تراکتورها بیان کرد: 10درصد قیمت نهایی این تراکتورها از طرف کارخانه تراکتورسازی تبریز تخفیف داده شده و مابقی نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان واگذار می شود .که پارسال نیز یکصد دستگاه سمند و 95دستگاه خودرو وینگل دو کابین در بین مددجویان فارس توزیع شده که در حمل و نقل جاده ای روستاهای استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبارات بانکی امسال 137 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر 60میلیارد آن بوسیله بانکهای عامل به شهرستان ها ابلاغ شده که در هفت ماهه نخست سال از 24میلیارد تومان اعتبار 20میلیارد تومان آن جذب اعتبارات اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس شده است .

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فرشید نوروزی
۲۱:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
فرشید نوروزی هستم در خواست تراکتور دارم که اشتغال‌زایی کنم یک دستگاه تراکتور دارم
فرشید
۲۱:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
تراکتور