سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی قهرمان مسابقات جودو کارگران کشور شد

در پایان مسابقات جودو پس از خراسان شمالی تیمهای مازندران و تهران دوم و سوم شدند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و نهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور که به میزبانی استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد با حضور ۹۰ ورزشکار از ۲۲ استان کشور با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی برگزارشد با مشخص شدن دو وزن باقی مانده در روز دوم به پایان رسید و تیم خراسان شمالی با ۵ طلا و ۲ برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم مازندران با ۲ طلا نایب قهرمان شد و تیم تهران با ۳ نقره و یک برنز به مقام سوم دست یافتند. در روز دوم و پایانی این مسابقات در وزن ۶۶- کیلو گرم محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی اول عباس رستمی از تهران دوم مهدی کیوان پناه از خراسان رضوی و صداقت زاده از سمنان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۱۰۰- کیلو گرم مجتبی کلانتریان از خراسان شمالی اول مصطفی نیمروزی از خراسان رضوی دوم میثم صادق نیا از تهران و محسن رضایی ازتهران مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

در حاشیه این مسابقات هم ٬ مسابقات محلی چوخه برگزار شد. مراسم اختتامیه این مسابقات بسیار با شکوه برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات مبلغ چهار میلیون تومان وجه نقد دریافت کردند. شایان ذکر است: نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات جهانی لیتوانی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.