تیم جودو جوانان ایران در بخش پسران عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به خود اختصاص داد. جودوکار سنگین وزن تیم ملی جوانان کشورمان با شکست همه رقبا مدال طلا را به گردن آویخت.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رامین صوفیه جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای کسببرای کسب مدال طلا به مصاف "اولتیبوف" از ازبکستان رفت و با ضربه فنی حریف خود را شکست داد و روی سکوی نخست آسیا ایستاد.

این دوره از مسابقات که روز گذشته با حضور 168 جودوکار از 23 کشور در بانکوک آغاز شده بود ساعاتی پیش با قهرمانی ژاپن به پایان رسید. مردان دیار آفتا تابان با شش مدال طلا و یک برنز عنوانن نخست را کسب کردند . تیم ملی کشورمان با یک طلا و چهار برنز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد. 


وی در اولین «لئو گان» از چین تایپه را با ضربه فنی شکست داد و سپس «هونگ جین سو» از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید. صفویه در این مرحله مقابل "یوشیبونو" از ژاپن نتیجه را به سود خود خاتمه داد و راهی بازی پایانی شد.

تنها دو مدال طلا از دست ژاپنی ها در این مسابقات خارج شد. طلای وزن 100- کیلوگرم به نماینده ایران رسید. رامین صفویه جوان رشید ایرانی با برتری مقابل جودوکارانی از چین تایپه ، کره جنوبی ، ژاپن و ازبکستان به نام خود ثبت کرد. محمد رشنو نژاد ، مهدی فتحی پور ، حامد رشیدی و ایمان نیک اقبال نیز چهار مدال برنز کشورمان را کسب کردند. 

تاجیکستان دیگر طلای این مسابقات را به نام خود ثبت کرد و سوم شد. ازبکستان با سه نقره و یک برنز ، کره جنوبی با دو نقره و چهار برنز و قزاقستان با یک نقره و دو برنز عناوین چهارم تا ششم را کسب کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار