سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

همدان میزبان دومین جشنواره همگانی ورزش کبدی غرب کشور

رئیس هیئت کبدی همدان گفت: دومین جشنواره همگانی ورزش کبدی غرب کشور از فردا با حضور 300 کبدی کار به میزبانی همدان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود کوثری فرد با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترویج ورزش همگانی در بین مردم استان همدان برگزار می شود افزود: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان همگانی کردن ورزش در رشته های مختلف است و هدف ما از برگزاری این جشنواره همگانی کردن کبدی در بین آحاد مردم استان است.

رئیس هیئت کبدی استان  همدان  اظهار داشت: با توجه به سابقه و قدمت ورزش کبدی در استان همدان امیدوارم با شناسایی ورزشکاران با استعداد در این همایش در آینده ای نزدیک شاهد حضور تیم های قدرتمند از استان در لیگ ونفرات ارزشمندی در تیم های ملی باشیم.


کوثری فرد اظهار داشت: در این جشنواره نتایج مهم نیست و هدف اجرای عمومی کبدی است و رییس فدراسیون کبدی و مسوولان استانی و قهرمانان و پیشکسوتان این ورزش حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با جشنواره همگانی ورزش کبدی غرب کشور فینال مسابقات قهرمانی جوانان استان همدان نیز در سالن امام خمینی (ره) همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: همدان ، میزبان ، جشنواره ، ورزش ، کبدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.