سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان/

ابراهیمیان: مصوبه مجلس درباره برجام به محض وصول به شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مصوبه مجلس درباره اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام به محض وصول به شورای نگهبان در دستور کار این شورا قرار خواهد گرفت.

نجات‌الله ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره زمان بررسی طرح اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام مصوب مجلس در شورای نگهبان اظهار داشت: این طرح به محض وصول به شورای نگهبان در دستور کار بررسی این شورا قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره زمان احتمالی ارائه طرح از سوی مجلس به شورای نگهبان افزود: به احتمال فراوان، طرح قدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام ظرف فردا یا پس‌فردا از سوی مجلس به شورای نگهبان ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در مورد برنامه زمان‌بندی اجرای برجام که گفته می‌شود قرار است تا 26 مهرماه اجرایی شود، تصریح کرد: این مسائل ارتباطی به شورای نگهبان ندارد، شورا موظف است به محض وصول مصوبه، آن را با قانون اساسی و شرع تطبیق داده و نظرات خود را اعلام کند لذا مسائل مربوط به روند اجرای برجام و چگونگی آن ارتباطی به شورای نگهبان ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه(19 مهرماه) با 139 رای موافق، 100 رای مخالف و  12 رای ممتنع کلیات "طرح اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام" را تصویب کردند.(برای مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.