سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز

همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز با عنوان «دلدادگان» و با هدف تجلیل از مقام این بزرگواران در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز تجلیل از پیرغلامان را گامی در جهت تکریم و قدردانی این خادمان تشیع برشمرد.

حسین آذرنیا، افزود: این مراسم همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، و با حضور صدها خادم دلسوز اهل بیت عصمت و طهارتبرگزار می شود

آذرنیا همچنین از برگزاری جلسه هم اندیشی با هیئات حسینی و افراد صاحب  ‏نظر در این حوزه در روز شنبه 18 مهرماه در محل خانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در خانه تاریخی ختایی خبر داد و گفت: مشورت و دریافت آرا و نظرات ارزشمند فعالان مذهبی و هیأت های شهر می ‏تواند به بهبود عملکرد خدمتگزاران فرهنگی تبریزدر برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‏تر آئین تجلیل یاری رساند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد: در آستانه ماه محرم، همایشی در شأن خادمان و پیرغلامان آستان حسینی برگزار و به گسترش هر چه بیشتر فضای معنوی شهرتبریز موثر باشد.
وی زمان برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی تبریز را روز پنج شنبه 23 مهرماه عنوان کرد و افزود: در این همایش شاهد قدردانی از سال‏ها خدمات خالصانه پیرغلامان خواهیم بود و همچنین در بخش ویژهاین مراسم برای خادمین از مقام مرحوم محمدرضا جلالی خیرآباد، مداح ارزشمند شهر تبریز که در فاجعه منا به جان باخت تجلیل خواهد شد همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان آستان حسینی تبریز با عنوان دلدادگان روز پنج شنبه 23 مهرماه ساعت 19 در محل سالن پتروشیمی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.