سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریفیان‌پور: عجله‌ای برای بازگشت قنبری نداریم

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است مهرداد قنبری باید در شرایط آرمانی به میادین بازگردد.

امیرحسین شریفیان‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط مهرداد قنبری پس از عمل جراحی بیان کرد: خوشبختانه مهرداد قنبری عمل را با موفقیت پشت سر گذاشت. کادر جراحی با سابقه‌ای در عمل وی حضور داشتند و رباط صلیبی وی را جایگزین کردند.

وی ادامه داد: قنبری روز گذشته به اصفهان بازگشت و پس از استراحت کوتاهی در چند روز آینده بدنسازی و فیزیوتراپی وی را انجام خواهیم داد.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص زمان بازگشت این بازیکن به میادین ابراز کرد: ما هیچ عجله‌ای برای بازگشت قنبری نداریم و فکر می‌کنم اگر قنبری در سلامت کامل برگردد بسیار بهتر خواهد بود.

در فوتبال دنیا معمولا بازیکنان در این طور مواقع زودتر از شش‌ماه به میادین بر نمی‌گردند اما ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم این بازیکن هر چه سریع‌تر به میادین بازگردد.

وی افزود: فکر می‌کنم قنبری بتواند از اواسط فروردین به تمرینات بازگردد اما برای رسیدن به شرایط مسابقه زمان  بیشتری لازم دارد.

شریفیان‌پور در پایان در خصوص وضعیت جسمانی سایر بازیکنان خاطرنشان کرد: به جز مهرداد قنبری سایر بازیکنان در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند و هیچ مشکلی برای بازی نخواهند داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.