سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شکاری بازیکن آینده داری است و به سطح اول اروپا خواهد رسید.

پرواز شکاری ایران به اروپاعلی شجاعی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضور رضا شکاری در جمع 50 پدیده برتر جهان بیان کرد: شکاری یکی از بازیکنان محجوب و آینده دار ذوب آهن است و قطعا در سالهای بعد به اروپا خواهد رفت.
 
وی ادامه داد: در چند روز گذشته رسانه‌ها با برخی بزرگنمایی‌ها این بازیکن را هوایی کرده‌اند باشگاه در حال حاضر به این جوان نیاز دارد و قطعا در سالهای بعد زمینه ترانسفر شدن وی را فراهم می کنیم.
 
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دوباره تمرینات این تیم در تعطیلات لیگ برتر ابراز کرد: از آغاز تعطیلات تمرینات خود را منظم انجام دادیم، روز گذشته در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال گیتی پسند را بردیم که این تیم بهتر از سال گذشته بود و فکر می‌کنم محک خوبی برای تیم ما بود.
 
وی ادامه داد:با توجه به نبودن 9 بازیکن ما در این دو هفته نامه را به سازمان لیگ زدیم تا بازی با تیم فوتبال سایپا به تعویق بیافتد.
 
شجاعی در مورد وضعیت  چمن ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت:در اوایل فصل چمن ناهمواری‌هایی را داشت اما با تلاش مسئولین توانستیم چمن را به حالت مطلوبی برسانیم.
 
وی در پایان در خصوص پیشنهاد خارجی برای احسان پهلوان خاطرنشان کرد: هیچ پیشنهادی به باشگاه ذوب آهن در مورد انتقال پهلوان نرسیده است و تیم فوتبال ذوب آهن به بازیکنان جوان خود نیاز دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ذوب آهن ، شجاعی ، فولاد شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار