سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست چی های جدید در اینستاگرام وزیر ارتباطات+اینستا پست

در مراسم روز جهانی پست، واعظی از ظرفیت های موجود کشور در این زمینه سخن گفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی گزارش نشست خبری روز پست را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد:

روز یکشنبه مراسم روز جهانی پست برگزار شد. باید از ظرفیت بخشهای دولتی مانند شرکت پست به منظور میدان دادن به بخش خصوصی با هدف رونق کسب و کار برای جوانان استفاده کنیم. تجربه کشورهای پیشرفته و موفق دنیا نشان داد که وقتی پست در بستر تجارت الکترونیک قرار می گیرد با گسترش فعالیتهایی روبرو می شود که برای بخش خصوصی آن کشور ظرفیت ساز می شود. این مهم در پست کشورمان هم در حال شکل گیری و گسترش است که نمونه آن بهره برداری از بیست و یک پروژه و سرویس پستی در این مراسم بود.


سرویس های جدید پستی شامل تجارت الکترونیک بدون مرز، پست مستقیم الکترونیکی، پست ترکیبی، خدمات ویژه شهروندی (تماس با ۱۹۳)، پست لجستیک، پست پخش، پست رسانه و سامانه خرید و فروش اینترنتی من و پست و پروژه های توسعه زیرساختهای پستی شامل پروژه دیتاسنتر پستی، سامانه تایید مختصات جغرافیایی، دو هزار صندوق پستی هوشمند و هاب پستی شمال‌غرب، مرکز مبادله پستی بین‌الملل در فرودگاه امام و تجهیزات بخش نامه‌رسانی و پروژه های عمرانی شامل تجهیز و احداث اداره تجزیه و مبادلات کردستان، احداث اداره پست لرستان، احداث اداره پست دورود و گیلاوند و افتتاح ۲ دفتر نمونه پستی با تجهیزات و امکانات مدرن. البته در کنار به کارگیری بسترهای الکترونیکی باید نیروهای انسانی با انگیزه، دانش محور و دارای مهارت نیر تربیت کرد تا ثروت آفرین باشند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.