سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق؛

ولایتی: از فعالیت‌های بین‌المللی برای دستیابی امنیت در عراق استقبال می کنیم

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: از هر گونه فعالیت بین‌المللی تحت نظارت سازمان ملل برای دستیابی به صلح و امنیت در عراق استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار با یان‎کوبیش نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور عراق ضمن خیر مقدم اظهار داشت: عراق کشور بسیار مهمی است و مردم عراق شایسته بهترین وضعیت هستند که باید با برنامه‌ریزی و تدبیر درست تلاش شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما از هر گونه فعالیت بین‌المللی تحت نظارت سازمان ملل برای دستیابی به صلح و امنیت و استمرار ثبات در کشور عراق استقبال می‌کنیم.

ولایتی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی کشورها از جمله آمریکا به دنبال قضیه عراق هستند، گفت: برخی گمان می‌کنند اگر تجزیه عراق تحقق یابد همه مشکلات حل خواهد شد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک افزود: باید گفت عراق ملتی محترم که از اهل سنت، شیعیان و کردها تشکیل شده و اجازه نخواهد داد این توطئه محقق شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما با دولت و ملت عراق رابطه دوستانه داریم و همیشه این روابط رو به رشد بوده است و البته روند اصلاحات در عراق باید با دقت پیگیری شود در غیر اینصورت با مشکلات فراوانی رو به رو خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، دبیر ، رئیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.