سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد:

عالی‌ترین مقام و حرکت در نزد امام زمان(عج) نوکری سیدالشهدا(ع) است

امام جمعه مشهد گفت: مبلغان باید برای جذب توده مردم تلاش کنند که این امر به گسترش معارف اسلامی و سیره اهل بیت(ع) منجر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در همایش فعالان فرهنگی حاشیه شهر مشهدبا بیان اینکه امام خمینی(ره) با تسلط بر توده مردم معاملات بین‌المللی را زیر و رو کرد، افزود: ایشان با استخدام عواطف و تکیه بر توده مردم حرکت کردند از این رو روحانیون و مبلغان نیز از محرم و صفر به عنوان ابزار قوی و نقطه کانونی فوق‌العاده برای سلطه احساسی و عاطفی بر توده جامعه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید سرمایه محرم و صفر را حفظ کرد، گفت: روحانیون و مبلغان باید در این ماه به گونه‌ای مجالس و محافل را اداره کنند که این محافل تحت الشعاع یک مداح قرار نگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:عزیزان اهل سخن و منبر باید در روضه‌خوانی،‌ فن‌آوری‌های خاصی داشته به گونه‌ای که محافل و مجالس محرم و صفر محصولی خروجی داشته باشد.

امام جمعه مشهد گفت: باید با تکیه بر جریان محرم و صفر برای ترویج محرم، صفر و سیره سیدالشهدا(ع) حرکت کنیم و این درحالی است که عالی‌ترین مقام و حرکت در نزد امام زمان(عج) نوکری سیدالشهدا(ع) است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.