سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

برگزاری اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد لرستان

مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان و اعضاء کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان برگزار شد.

همچنین همایش سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد همراه با این مراسم اختتامیه برگزار شد.

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان در این مراسم گفت: حدود ۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در طرح اوقات فراغت شرکت کردند.

حجت الاسلام موسوی برگزاری کلاس های تفسیر قرآن را از جمله برنامه های گردهمایی کانون های مساجد استان دانست و بیان داشت: هدف از تشکیل کانون های مساجد جذب کودکان و نوجوانان به مساجد و جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن و نفوذ آن به کشور است.

وی به وجود میثاق نامه ای در خصوص فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه کانون های فرهنگی و هنری به مساجد اشاره کرد و گفت: پایگاه مقاومت بسیج، کانون های مساجد و امام جماعت آن ها باید این میثاق نامه را امضاء کرده و در مساجد قرار دهند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان افزود: با توجه به سال همدلی و همزبانی این میثاق نامه می تواند باعث شود این سه گروه با مشارکت هم کارهای فرهنگی و هنری را پیش برده و جوانان را به مساجد جذب کنند.

در پایان این مراسم به فعالان طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.