سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

سردار همدانی، افتخار کشور و الگوی مناسبی برای همگان است

امام جمعه موقت همدان گفت: سردار همدانی الگویی مناسبی برای شهرهمدان و مایه افتخار کشور و مردم استان همدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام  محمد جوادی با اشاره به اینکه  سردارهمدانی افتخار مردم مجاهد استان همدان است گفت: وی ثابت کرد که همدان شایستگی نام دارالمجاهدین برای همدان را دارا است.

وی افزود:این شهید گرانقدر از همان بدو ورود خود به سپاه پاسداران نشان داد که شخصیت متدین، کاردان و انسانی وارسته است.

جوادی ادامه داد: سردار همدانی از همان ابتدا یکی از شخصیت های بزرگ واز فرماندهان خوب و شایسته در قرارگاههای مختلف و تیپ های سپاه بود که در این مسیر توانست خود را به جایگاه بالایی در پیشگاه پروردگار برساند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان همدان خاطرنشان کرد: این فرمانده لایق در کارهای خود خداوند را در نظر داشت و خود را خادم مردم و بسیجیان معرفی کرد.

محمد جوادی با بیان اینکه اگر سردار همدانی شهید نمی شد جای تعجب داشت، اضافه کرد: سردار همدانی در دوران  8 سال دفاع مقدس به عنوان یکی از فرماندهان خوب شناخته شد وباید گفت که بعد از پایان سال 68 هم مسئولیت های خطیری را به ویژه در خارج از کشور به عهده داشت.

وی اظهار کرد: شهيد سردارهمدانی عمر پر برکت خود را صرف جهاد و خدمت به اسلام کرد و خداوند پاداش خدمات وی را شهادت قرار داد.

جوادی با اشاره به اینکه سردارهمدانی از فرماندهان غیرتمند و سلحشور هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: ایشان در میدان جهاد علیه گروهک‌های تکفیری و داعش به ارائه خدمات مستشاری در سوریه پرداختند و از این امتحان سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

این مسئول با تبریک وتسلیت به مردم استان همدان و بخصوص کشور سوریه از مردم همدان خواست که ضمن شرکت و حضور با شکوه خود در مراسم تشییع این بزرگ مرد اسلام هر چه بیشتر عظمت اسلام و یاران اسلام را نشان دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، سردار ، همدانی ، افتخار ، الگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.