مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: سردار همدانی یکی از گنج های نهفته وماندگار در دل ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه این فرمانده بزرگوار یکی از گنج های نهفته ای بود که انقلاب اسلامی وی را کشف کرد، اظهار داشت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که همه امور توسط خود مردم انجام گرفت واین امر موجب شد که استعدادهای نا شناخته ملت ایران در طول 40سال به ویژه در دوران 8 سال دفاع مقدس شناخته شوند وباید گفت که انصافا هم در این باره استعدادها وظرفیت های بالایی را برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه سردارهمدانی یکی از خادمان حضرت زینب(س) بود افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا به مردم و وجود چنین بزرگ مردانی در مقابل استعمار، استکبار و صهیونیست مقابله و صف آرایی کردند.

دشتکی اظهار کرد: رویکردهای انقلاب اسلامی موجب شد که همه مردم با ایثار و گذشت و به اندازه ظرفیت و توان خود در همه امور کشور حضور و پشتیبان این انقلاب باشند  که سردار همدانی هم یکی از گنج های نهفته در دل این مردم بود.

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی و همرزمان او در چارچوب مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته اند، ادامه داد: آنها نه تنها برای ملت بلکه برای جهان اسلام ذخیره های معنوی بودند که هنر انقلاب موجب شد کشف شوند.

دشتکی خاطرنشان کرد: یکی ار برکات انقلاب اسلامی نهادینه کردن  فرهنگ عاشورایی، ایثار وشهادت در بین جوانان جامعه وتربیت آنان در ادامه این مکتب بود وباید گفت که شهادت هم یکی دیگر از فرهنگ های عاشورایی است.

وی بیان کرد: قطعا همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند که ویژگی های این بزرگ مرد انقلاب را برای جوانان تبیین کنند وجوانان هم باید از ایثارگری وی الگو برداری کنند و ولایت مداری را از این فرمانده دلیر وشجاع یاد گیرند.

این مسئول در ادامه با تبریک وتسلیت به همه ملت ایران به ویژه مردم همدان  و کشور سوریه افزود: همه روحانیون وائمه جماعات، هیئات مذهبی و بسیجیان آماده استقبال از پیکر این شهید بزرگوار و ادای احترام به این مقام شامخ هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، سردار ، همدانی ، گنج ، حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.