سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

چاپ 650 عنوان کتاب کودک در انتشارات آستان قدس رضوی

همزمان روز جهانی کودک650 عنوان کتاب کودک در تیراژ بیش از 6 میلیون نسخه در انتشارات آستان قدس رضوی چاپ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به نشرگفت :همزمان با روز جهانی کودک از چاپ 650 عنوان کتاب کودک در موضوعات شعر، داستان، کتاب های علمی-آموزشی توسط این انتشارات به بازار کتاب آمد .

جواد محمدزاده مقدم با اشاره به اهمیت نشر کتاب در حوزه کودک افزود: کودکان به دلیل هم ذات پنداری با شخصیت و شخصیت های اصلی داستان، دنیای کتاب را به راحتی حس کرده و از آنها تأثیر می پذیرند و به همین جهت نیز نگارش و چاپ کتاب برای این قشر از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه کتاب های ویژه کودک و نوجوان این انتشارات با عنوان کتاب های پروانه منتشر می شود، گفت: دراین راستا بیش از 200 نویسنده و 100 تصویرگر کتاب کودک با انتشارات آستان قدس رضوی همکاری می کنند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی افزود: از میان کتاب ها کودک و نوجوان این انتشارات حدود150 عنوان ترجمه و الباقی تالیف شده در این انشارات است.

محمدزاده مقدم با بیان اینکه بسیاری از کتاب های گروه کودک و نوجوان به نشر در جشنواره های مختلفی حائز رتبه های برتر شده اند، تصریح کرد: تاکنون بیش از 40 کتاب کودک حائز 109 مقام برتر و جایزه در جشنواره های مختلف شده است .

وی خاطر نشان کرد:علاقه مندان برای تهیه کتاب این انتشارات و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي به نشانی اینترنتی www.behnashr.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.