سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در "مهر"

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت و آسایش شهروندان و مبارزه با هنجارشکنان در محله های جرم خیز و آسیب پذیر شهرستان "مهر" استان فارس اجراء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود ظهرابی" گفت: در راستای تنگ كردن عرصه فعالیت برای مخلان نظم و امنیت عمومی و مبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله های جرم خیز و آلوده شهرستان به مرحله اجراء در آمد. 

وی افزود: در این بازرسی ها، ماموران موفق به کشف مقدار 95 گرم هروئین ، 46 گرم شیشه ، 19 گرم تریاک، 5 گرم سوخته تریاک، 2حقه وافور و 2 حقه پایپ و 2 دستگاه ترازوی توزین شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه تعداد 15 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و 8 نفر از معتادان پرخطر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

سرهنگ "ظهرابی" با قدردانی از مشاركت و همكاری شهروندان با پلیس در اجرای طرح های پاكسازی و تأكید بر استمرار این طرح ها، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع و فروش موادمخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110، اطلاع تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم ، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود. 

انتهای پیام/ح
برچسب ها: طرح ، برخورد ، مواد ، مخدر ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.