سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران با اقتدار قهرمان تیمی زورخانه ای آسیا شد

پنجمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای قهرمانی آسیا در تبریز در حال برگزاری است و فردا به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز نخست این رقابتها که تیم ها در رشته تیمی زورخانه ای به پیکار یکدیگر رفتند، سرانجام تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران با ترکیب سیدجلال صالحی(چهارمحال و بختیاری)، علی جلیجو (البرز)، سیدسجاد موسوی (همدان)، حسن رضایی (مرکزی) و پژمان سکونتی (کردستان) با مربیگری سیدحمیدرضا ترابی (کرمان) و سرپرستی علی عددی (مازندران) با غلبه بر دیگر حریفان خود و کسب 2376 امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

ورزشکاران کشورهای افغانستان و عراق به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند و تیم کشور تاجیکستان نیز بر سکوی سوم مشترک ایستاد.

در پایان پیکارهای تیمی زورخانه ای نیز مراسم اهدای مدال برترین های این رشته برگزار شد که سکوی تیم اول (ایران) توسط محسن مهرعلیزاده (رییس IZSF) و فرهاد طلوع کیان (رییس کمیته فنی IZSF)، سکوی تیم دوم (افغانستان) توسط محمدعلی شجاعی (دبیرکل IZSF) و جک دالک (رییس کنفدراسیون ورزشهای زورخانه ای آسیا)، سکوی تیم سوم (عراق) توسط اسبقیان (مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی) و صیقلانی (مشاور عالی IZSF) و سکوی سوم مشترک (تاجیکستان) توسط سلیمان عبدل واحد اف (نایب رییس IZSF)، و سهرابی (مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز) برگزار گردید.

شایان ذکر است: ادامه این رقابتها امروز پنج شنبه 16 مهرماه با پیکار مدعیان قهرمانی آسیا در رشته هنرهای فردی که شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی و میل گیری سنگین می باشد، پیگیری خواهد شد.

خاطر نشان می گردد: علاقمندان به تماشای جریان این رقابتها همچون نخستین روز این مسابقات می توانند از ساعت 30/9 از شبکه ورزش سیما، 11 صبح از شبکه سه سیما و ساعت 18 از شبکه ورزش سیما پای گیرنده های خود بنشینند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.