پنجمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای قهرمانی آسیا در تبریز در حال برگزاری است و امروز 17 مهرماه 1394 به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در دومین روز از این رقابتها که تیم ها در رشته میل بازی به پیکار یکدیگر رفتند، سرانجام سیدسجاد موسوی باستانی کار همدانی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران با 912 امتیاز و غلبه بر دیگر حریفان خود مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

عمار بصری (عراق) و احمد شکیب آزاد (افغانستان) به ترتیب با 342 و 95 امتیاز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند و ارباب احمد خان (پاکستان) نیز با 64 امتیاز بر سکوی سوم مشترک ایستاد.

سیدجلال صالحی قهرمان چرخ چمنی آسیا شد

در رشته چرخ چمنی سرانجام سیدجلال صالحی باستانی کاری از استان چهارمحال و بختیاری با 1556 امتیاز و غلبه بر دیگر حریفان خود مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

مصطفی نورستانی (افغانستان) و نظرآل عبدل (تاجیکستان) به ترتیب با 591 و 473 امتیاز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند و جابر صبری عبدالامیر (عراق) نیز با 341 امتیاز بر سکوی سوم مشترک ایستاد.

حسن رضایی قهرمان سنگ آسیا شد

در دومین روز از این رقابتها که تیم ها در رشته سنگ به پیکار یکدیگر رفتند، سرانجام حسن رضایی باستانی کار و نماینده تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران از استان مرکزی با 750 امتیاز و غلبه بر دیگر حریفان خود مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

حکیم اله بیک (افغانستان) و زمان عابد محسن (عراق) به ترتیب با 529 و 366 امتیاز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند و ذاکر علی خان (پاکستان) نیز با 281 امتیاز بر سکوی سوم مشترک ایستاد.

باستانی کار عراقی قهرمان کباده آسیا شد

در دومین روز از این رقابتها که تیم ها در رشته کباده به پیکار یکدیگر رفتند، سرانجام جابر صبری عبدالامیر باستانی کاری از کشور دوست و همسایه عراق با 524 امتیاز و غلبه بر دیگر حریفان خود مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

اسماعیل سنگ اف (تاجیکستان) و حسن رضایی (ایران) به ترتیب با 398 و 362 امتیاز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند و احمد نومان (پاکستان) نیز با 177 امتیاز بر سکوی سوم مشترک ایستاد.

شایان ذکر است: ادامه این رقابتها امروز پنج شنبه 17 مهرماه با پیکار مدعیان قهرمانی آسیا در رشته های کشتی پهلوانی در 5 وزن 60، 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد.

خاطر نشان می گردد: علاقمندان به تماشای جریان این رقابتها همچون روزهای پیشین این مسابقات می توانند از ساعت 30/9 از شبکه ورزش سیما، 11 صبح از شبکه سه سیما و ساعت 18 از شبکه ورزش سیما پای گیرنده های خود بنشینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار