سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

نیروگاه شوباد وارد مَدار شد

پست 230 کیلو ولت نیروگاه شوباد شهرستان کهنوج با حضور معاون وزیر نیرو عصر امروز افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آقای فلاحتیان گفت: در سفر دو روزه ای که به استان کرمان داشتم از نیروگاه 500 مگاواتی سیرجان و نیروگاه 500 مگاواتی گلگهر بازدید کردیم که با ادامه ی روند پیشرفت این پروژه ها شاهد بهره برداری آنها تا پایان سال جاری و تابستان سال آینده خواهیم بود .

آقای فلاحتیان با اشاره به پست 400 کیلو ولتی نظام آباد بم گفت : این پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان سرمایه گذاری آغاز شده که پیش بینی می شود تا پایان امسال به شبکه ی سراسری کشور متصل شود.

وی ضمن افتتاح پست 230 کیلو ولتی شوباد کهنوج گفت : ظرفیت نیروگاه کهنوج 1000 مگاوات است که پارسال بخش بخار این نیروگاه به شبکه ی سراسری پیوسته و تا سال آینده مجددا 160 مگاوات از واحد بخار این نیروگاه وارد مدار شبکه ی سراسری می شود .

آقای فلاحتیان پست 230 کیلو ولتی شوباد کهنوج را که با اعتبار 50 میلیارد تومان ظهر امروز به بهره برداری رسید و وارد مدار شبکه ی سراسری شد برای تامین برق مصارف بخش صنعت ، کشاورزی و خانگی نعمت بزرگی دانست و به خطوط 400 ولتی بین کهنوج و بم که در حال اجراست اشاره کرد و افزود 170 کیلومتر این پروژه اجرا شده و پیشرفت خوبی داشته است.

وی در حاشیه بازدید از پروژه های استان کرمان به نیروگاه 2250 مگاواتی استان هرمزگان هم اشاره کرد و افزود :عملیات احداث این پروژه انجام شده که با بهره برداری از این نیروگاه مشکل برق شهرستانهای استان هرمزگان که همجوار استان کرمان قرار دارند برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: نیروگاه ، برق ، شوباد ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.