سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظام آبادی: استان مرکزی می تواند قطب اسکیت کشور شود

مدیر باشگاه ورزشی ماشین‌سازی اراک گفت: با توجه به پتانسیل و توانایی ورزشکاران اسکیت این استان، می توانیم قطب این رشته ورزشی در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،محمدرضا نظام‌آبادی افزود: توانمندی و قابلیت اسکیت‌بازان استان مرکزی بسیار زیاد است اما به دلیل نبود حامی مالی، این ورزشکاران در قالب تیم‌های استان‌های دیگر فعالیت می‌کردند که با حضور و همکاری باشگاه ورزشی ماشین‌سازی اراک، ظرفیت استان در همین استان باقی ماند و تلاش می کنیم تا این شرایط را بهبود بخشیم.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر به دلیل جایگاه مردمی و خانوادگی بودن این رشته ورزشی تصمیم بر حمایت از این رشته گرفتیم، امسال بعد از تمدید مجوز فعالیت باشگاه ورزشی ماشین‌سازی، سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی های انجام شده اسکیت را انتخاب کرده و وارد عمل شدیم.

نظام‌آبادی با اشاره به حضور تیم اسکیت استان مرکزی در لیگ برتر و موفقیت چشمگیر در این اولین حضور گفت: با توجه به پتانسیل‌های استان و تمایل ما به میزبانی تیم‌های اسکیت کشور میزبانی اردوی تیم ملی به جهت آمادگی برای اعزام به مسابقات جهانی تایوان در آبانماه به استان داده شد و پس از برگزاری اردوی تیم ملی آقایان، هم اکنونی میزبان بانوان اسکیت سرعت ایران هستیم.

وی تعداد ورزشکاران استان مرکزی در اردوی تیم ملی اسکیت را چهار نفر عنوان کرد و گفت: باخوشبختانه با تمهداتی که در نظر گرفته شد شرایط اردو مناسب بود و ورزشکاران از امکانات، تجهیزات و نحوه برگزاری اردو رضایت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: مسلما برگزاری چنین اردویی در اراک باعث ترویج این ورزش در استان، همچنین جلب نظر مردم خواهد بود و با توجه به استعدادهای موجود و سبقه اسکیت در استان می‌توان استان مرکزی را به قطب اسکیت کشور و پایگاه تشکیل تیم ملی بدل کرد.

مدیر باشگاه ورزشی ماشین‌سازی اراک ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت کارخانه از باشگاه تصریح کرد: طی 50 سال اخیر اولین بار است که کارخانه ماشین‌سازی اراک دارای مدیریت بومی است و این امر باعث شده نگاه متفاوتی نسبت به ورزش استان داشته باشد و با وجود شرایط دشوار صنایع، اقبال مثبتی نسبت به ورزش در مدیریت این شرکت وجود دارد که این امر باعث شده در جهت توسعه و تحول بیشتر در حوزه ورزش حرکت کنیم.


انتهای پیام
برچسب ها: اسکیت ، نظام آبادی ، قطب ، کشور ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.