سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بصیرت افزایی از محورهای اصلی در کانون های مساجد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت:بصیرت افزایی به عنوان یکی از محورهای اصلی در کانون های مساجد مورد توجه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گفت: غنی سازی اوقات فراغت یکی از کارکردهای مهم کانون های مساجد است که نباید فقط در فصل تابستان به آن پرداخته شود.

مرتضی مقدمی، با اشاره به اینکه رعایت نظم و ترتیب در کانون ها مورد توجه قرار گیرد، افزود: برنامه ریزی و نیروی انسانی در کانون های مساجد برای تشکیل دوره های آموزشی مورد تاکید باشد.

این مقام مسئول به محورهای ششگانه مورد تاکید ستاد عالی کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از این محورهاست که می توان با قناعت و تغییر سبک زندگی توطئه های دشمنان را در این زمینه خنثی کرد.

مقدمی با اشاره به مقوله خانواده و تحکیم آن به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام اسلامی اضافه کرد: جمعیت نیز یکی از موارد مهم است که می تواند یک جامعه را به سوی اهداف تعیین شده هدایت کند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان به محور امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: این محور نیز به جهت کمرنگ شدن این فریضه در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بصیرت افزایی نیز باید در جامعه افزایش پیدا کند چراکه یکی از عوامل یافتن راه از بیراهه بصیرت و روشن بینی است.

مقدمی همچنین با بیان اینکه کارآفرینی نیز در این محورها گنجانده شده است، خاطرنشان کرد: در پی تفاهم نامه با فنی و حرفه ای استان زنجان، مربی برای 6 هزار عنوان شغل در کانون های مساجد اعزام می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان به مقوله زن و اثرگذاری آن در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: احیاء گفتمان نظام زن و خانواده از طریق ایجاد یک تشکیلات منسجم در راستای رسیدن به جامعه اسلامی در قالب ایجاد واحد خواهران در دبیرخانه کانون های مساجد دنبال می شود.


انتهای پیام/ ا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.