سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دستگیری بدهکار ميلياردي بانکي در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری بدهکار ميلياردي بانکي در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه؛سردارمنوچهر امان اللهي گفت: نيروي انتظامي در راستاي وظايف و رسالت ذاتي خود و اجراي فرمان 8 ماده اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در برخورد با مفاسد اقتصادي و بستر سازي براي ايجاد فعاليت هاي اقتصادي سالم و امن و تحقق عملي شعار مبارزه با فساد اقتصادي و مالي با همکاري و صدور حکم قضائي، يکي از بزرگ ترين بدهکاران کلان سيستم بانکي استان را دستگير و روانه زندان کرد.

امان اللهي ادامه داد: در پي شکايت يکي از بانک هاي استان کرمانشاه مبني بر کلاهبرداري ميلياردي تيم ويژه اي از کارآگاهان مجرب پليس آگاهي تحقيقات خود را براي دستگيري متهم آغاز کردند.

وي ادامه داد: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، متهم به بهانه راه اندازي کارخانه و کارآفريني در سال 1390 از بانک 375 ميليارد ريال وام دريافت کرده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: کارآگاهان در ادامه تحقيقات دريافتند که متهم، قطعه زميني به متراژ 144هزار متر مربع را در شهرک صنعتي "فرامان" کرمانشاه خريداري و با وثيقه گذاشتن زمين به ارزش چهارميليارد ريال، مبلغ وام خود را در قالب تسهيلات ريالي و ارزي دريافت کرده بود.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم به جاي راه اندازي کارخانه و کارآفريني با وام ميلياردي به فعاليت هاي غير اقتصادي پرداخته است.

امان اللهي ادامه داد: با تلاش شبانه روزي کارآگاهان پليس آگاهي کرمانشاه و نيز اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات نامحسوس آنها، محل اختفاي متهم در يکي از هتل هاي شهر کرمانشاه شناسايي شد.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت: شب گذشته طي يک عمليات ضربتي، متهم دستگير و با قرار 160 ميليارد ريالي روانه زندان شد.

وی افزود:به منظور جلوگيري از تضييع بيت المال، پليس با همکاري قوه قضائيه در حال توقيف اموال متهم در شهرهاي کرمانشاه و تهران است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.