سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر خواستار شد؛

سهراب مرادی باید به المپیک ریو برسد

علی مرادی بعد از ملاقات اعضای هیات رئیسه با وزیر ورزش و جوانان گفت:برای کسب سهمیه المپیک باید مشکل سهراب مرادی حل شود.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  رییس فدراسیون وزنه برداری گفت : برای نخستین بار  هیات رئیسه جدید این فدراسیون به اتفاق بنده به دیدار گودرزی وزیر ورزش و جوانان  رفتیم.

 علی مرادی در ادامه اظهار داشت : وزیر ورزش از همه ما خواست تا برای کسب شش سهمیه المپیک  ریو در مسابقات جهانی آمریکا تلاش کنیم. وی با ابراز امیدواری  اعلام کرد آرزوی ماست تا مثل همیشه  تیم وزنه برداری کشورمان  ، کاروان ورزشی ایران را در بازیهای ریو صاحب مدال کند.

مرادی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای سهراب مرادی و اعلام بازنشستگی وی از طرف مسئولان قبلی فدراسیون وزنه برداری گفت : متاسفانه بروز این مسئله  کار تیم  وزنه برداری  را با مشکل جدی مواجه کرده است . ولی وزیر  به ما تاکید کرد مشکل سهراب مرادی برای حضور در مسابقات جهانی امریکا و کسب سهمیه المپیک باید حل شود.حتی وزیر خواسته است تا اگر نیاز است با ایان رئیس فدراسیون جهانی صحبت کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری از سفر خود به مجارستان و دیدار با تاماش ایان در پایان این ماه خبر داد و گفت : بردن سهراب مرادی به مسابقات جهانی با شرایطی که برای این جوان پیش آورده اند کار مشکلی است ولی ما برای حل مشکل  او اقدامات مهمی را انجام داده ایم.ما هم اکنون منتظر ویزای او برای سفر به امریکا هستیم.

مرادی از حمایت وزیر ورزش و جوانان از برنامه استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری خبر داد و گفت : گودرزی از ما خواست در رده های سنی با برنامه و استفاده از تجربیات  محمد نصیری قهرمان بزرگ ایران حرکت کنیم.

انتهای پیام/


 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.