محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان درحاشیه رونمایی از دستاوردهای فدراسیون‌های ورزشی گفت: ما به دنبال جایگزینی برای افشارزاده مدیر عامل استقلال هستیم چرا که وی دو شغله محسوب می شود.

گودرزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: بحث دوشغله‌ها در مورد باشگاه پرسپولیس صدق نمی‌کند اما در باشگاه استقلال این موضوع درست است بر این اساس ما قرار است فردی را جایگزین افشارزاده کنیم.

وی در مورد حضورش در مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس ابهاماتی در مورد ورزش داشتند بر این اساس به مجلس رفتم تا با پاسخ گویی به سوالات نمایندگان، ابهامات را برطرف کنم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: استعفا و برکناری سجادی شایعه است و این موضوع صحت ندارد وی کارهایش را به درستی انجام می‌دهد و ما قصد نداریم سجادی را برکنار کنیم.

گودرزی تصریح کرد: پس از دو ساعت بازدید از غرفه‌های نمایشگاه شاهد بودیم که این نمایشگاه دستاوردهای خوبی را برای عموم گذاشته است همه فدراسیون‌ها باید تلاش کنند تا موفقیت قهرمانان ورزشی را در مسابقات شاهد باشیم وزارت ورزش هم در زمینه استعدادیابی حمایت‌های لازم را خواهد کرد.

وی در مورد اینکه برخی از فدراسیون‌ها به قهرمانان ورزشی توجهی نمی‌کنند بخصوص در مورد احسان  حدادی قهرمان پرتاب وزنه تصریح کرد: این موضوع درست نیست هم فدراسیون و هم وزارت ورزش از احسان حدادی حمایت های لازم را انجام می‌دهند و در موفقیت وی دخیل بوده‌اند توجه به قهرمانان سایر رشته‌ها مورد نظر وزارت ورزش است.

گودرزی بیان کرد: نمایندگان مجلس همواره توجه خاصی به ورزش دارند و اما باید به صورت قانونی از نقطه نظرات نمایندگان تبعیت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
يعني تا كنون نفهميده بودي ، حال چه شده با اين همه تاخير ؟ نكند ...
آخرین اخبار