سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا فردوسی پور در مورد نظرسنجی پیامکی برنامه اش راست می گوید

عادل فردوسی پور تأکید بسیاری بر بی هزینه بودن نظرسنجی پیامکی برنامه اش دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شما بر خلاف سرویس های دیگر که به بهانه های حمایت از تیم ملی فوتبال و تیم ملی والیبال درآمد هنگفت کسب می کنند و قبل از مسابقات به شدت روی مغز مخاطب راه می روند و جوایز عجیب و غریبی از همان محل پول مردم در پیامک ها می دهند، در نظرسنجی برنامه ۹۰ هزینه ای جز هزینه پیامکی استاندارد اپراتور ها پرداخت نمی کنید و این گفته و ادعا کاملا درست است اما این وسط ابهامی وجود دارد!

فرمول کنونی درآمدزایی برنامه ۹۰ را می توانید با تماس با واحد تبلیغاتی سازمان صداوسیما یا خود برنامه بدست آورید.

فرمول به طور کلی این چنین است: اگر برای برنامه ۹۰ تا حدود ۲ میلیون پیامک از سمت مخاطبان ارسال شود، اسپانسر برای هر پیامک باید مبلغی حدود ۲۰ تومان بپردازد. یعنی اگر در یک برنامه یک میلیون و نهصدهزار پیامک از مخاطبان ارسال شود، اسپانسر موظف است به برنامه ۹۰، ۳۸ میلیون تومان پرداخت کند. البته هزینه پیامک پاسخ برای شما نیز بر عهده اسپانسر است.

در صورتی که پیامک ها بیش از این مقدار شود، اضافی آن حدود ۱۰ تومان برای هر پیامک برای اسپانسر هزینه در پی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، صحبت از آن شد که بهتر است به احترام هادی نوروزی، پول های گرفته شده در استادیوم آزادی به مراکز خیریه پرداخت شود.

دیشب ۳ میلیون پیامک به برنامه ۹۰ داده شد، اسپانسر برنامه با احتساب ۲۰ تومان برای ۲ میلیون پیامک اول و ۱۰ میلیون برای ۱ میلیون پیامک مابقی چیزی در حدود ۵۰ میلیون تومان به واحد تجاری سازمان صداوسیما یا برنامه ۹۰ پرداخت کرده است تا در پاسخ پیامک ها میهمان گوشی های تلفن همراه شما باشد. البته اعداد با نرخ امروز اسپانسری این برنامه احتمالا تفاوت دارد و مورد تأیید صد در صدی طرفداری نیست اما حدود آن در همین ارقام خواهد بود.

پس شما با هر پیامک، ۱۰-۲۰ تومان مستقیماً تقدیم مخابرات می کنید، ۱۰-۲۰ تومان را هم از طریق اسپانسر تقدیم برنامه ۹۰ می کنید.


منبع: هفت صبح
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.