سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ساری؛

تربيت دوهزار حافظ قرآن در سطح فرماندهی انتظامی مازندران

فرمانده انتظامي استان مازندران تربيت دوهزار حافظ قرآن در سطح فرماندهي انتظامي استان مازندران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری؛ به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس سردار مسعود جعفری نسب صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح استان مازندران گفت :هفته نيروي انتظامي يادآور رشادت ها و شجاعت هاي سروقامتان نيروي انتظامي در استان است که براي ايجاد امنيت و آرامش مردم عزيز ايران اسلامي از جان و مال خود گذشته و بحمدالله در اين راه خداپسندانه موفق عمل کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندارن با بيان اينکه در اين هفته سعي و تلاش ما اين است که به نوعي اين مجاهدت ها را به سمع و نظر مردم برسانيم ، افزود: ما با رصد آسيب ها و خطا ها در پي رفع آن و ارتقاء کيفي خدمات نيروي انتظامي هستيم .

فرمانده انتظامي استان مازندران در ادامه به ارائه گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي دوسال گذشته پرداخت و افزود: طي دو سال اخير بيش از پنج تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شد .

وي با اشاره به انهدام 200باند تهيه و توزيع مواد مخدر از انهدام 110باند سرقت در استان خبر داد و افزود:با اقدامات و طرح هاي انتظامي و عمليات هاي مقتدرانه پليس، اراذل و اوباش در سطح استان زمين گير شدند و موجب تغيير رفتار آنان شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران در خصوص ارتقاء سطح معيشت کارکنان به راه اندازي مراکز خدماتي و رفاهي در سطح استان اشاره کرد و افزود: با راه اندازي اين مراکز همواره به دنبال ارتقاء سطح معيشت کارکنان بوده ايم .

وي همچنين از و افزود:اقدامات خوبي در راستاي ارتقاء سطح معنويت کارکنان با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و ديني ، مذهبي صورت گرفته است .

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به برنامه هاي پيش روي در سال جاري و سال آتي خاطر نشان کرد:در نظر داريم براي بالا بردن سطح خدمات به مردم در کلانتري ها و پاسگاه ها با رفتار و کرداري مناسب اسلامي ديني و مذهبي ضمن حفظ حرمت مردم عزيز شأن و شخصيت پليس ديني و اسلامي را نيز به نمايش بگذاريم .

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران صبح امروز در صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح استان مازندران در ستاد فرماندهي انتظامي استان در ساري، گفت:نيروي انتظامي، نيروي ارزشي، مردمي و امين مردم است.

يونسی خطاب به کارکنان نيروي انتظامي گفت :شما عزيزان سربازان ارزشهاي انساني والهي هستيد که همواره در جهت بهبود وضعيت امنيت براي توسعه و آرامش وآسايش شهروندان در همه مناطق جان فشاني مي کنيد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: تربیت ، حافظ ، مازندران ، شجاعت ، تلاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.