سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تیم فوتسال خبرنگاران صدرنشین روز اول مسابقات جام رسانه

سوت آغاز سومین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه با حضور دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان بصدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در اولین روز این مسابقات که به همت روابط عمومی و حوزه معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جونان استان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار گردید تیم منتخب رسانه ورزش خبرنگاران که با نام مزین به شهید محمود صارمی در این مسابقات حاضر شده است با نتیجه 9 بر 3 بر تیم شورای هماهنگی روابط عمومی های استان غلبه کرد.

در دیگر بازی این روز نیز دو تیم شهید آوینی خبر صدا و سیما و شهیدان آهن دوست اداره کل ورزش و جوانان به مصاف هم رفتند که در این بازی نزدیک و پرهیجان در نهایت تیم صدا و سیما با نتیجه شش بر چهار به برتری رسید تا دومین تیم پیروز روز نخست این مسابقات نیز از طیف رسانه ها باشد.

بدین ترتیب در پایان روز نخست تیم شهید صارمی (رسانه ورزش خبرنگاران) در صدر ایستاد و تیم های شهید آوینی خبر صدا و سیما، شهیدان آهن دوست اداره کل ورزش و جوانان و شهید نیکخواه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بترتيب در رده های اول تا چهارم ایستادند.

از ساعت بیست عصر پنجشنبه نیز در دومین روز این مسابقات ابتدا دو تیم شهید صارمی رسانه ورزش و شهیدان آهن دوست اداره کل ورزش و جوانان به مصاف هم خواهند رفت و سپس در بازی دوم و از ساعت بیست و یک تیم های شهید نیکخواه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و شهید آوینی خبر صدا و سیما رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

در این مسابقات چهار تیم: شهید صارمی ( رسانه ورزش) خبرنگاران، شهید نیکخواه شورای هماهنگی روابط عمومی ها، شهیدان آهندوست اداره کل ورزش وجوانان و شهید آوینی خبر صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی به صورت دوره ای در سالن بزرگ غدیر ارومیه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان ، حسام شیرازه محبت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، ناصر خدادادی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و سجاد خوبدل مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نظاره گر بازی نخست این مسابقات بودند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.