تیم آذرخش بندرعباس در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در جدالی سخت و دشوار مقابل تیم فرش آرا مشهد صاحب برتری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در این مسابقه که عصر دیروز در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، نارنجی پوشان آذرخش در حالی که نتیجه نیمه اول را با ۲ گل به حریف خود واگذار کرده بودند در نیمه دوم با زدن ۳ گل بازی باخته را با بردی شیرین و دلچسب عوض کردند.

سعید سروری و محمد اسعدی برای فرش آرا و میلاد چراغی ( ۲ گل) و مجید احمدی برای آذرخش در این مسابقه موفق به گلزنی شدند.
با ثبت این نتیجه و در جدول رده بندی تیم آذرخش با کسب ۱۴ امتیاز و یک پله صعود در مکان یازدهم قرار گرفت و فرش آرا هم با ۹ امتیاز به مکان سیزدهم جدول سقوط کرد.

اما بعد از پایان این مسابقه سرمربی آذرخش بندرعباس که تیمش با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از مسئولان ورزشی استان گفت: گناه بازیکنان من چیست که دوازده هفته بدون دریافت حتی یک ریال پول با جان و دل بازی کرده اند ولی مسئولان به داد ما نمی رسند.

عباس روزپیکر افزود: امیدوارم در نیم فصل دوم مشکلات تیم بر طرف شود، در غیر این صورت کارکردن واقعا سخت می شود و قطعا با این روند تمامی زحمات چندین ساله که برای حضور در لیگ برتر کشیده شد ازبین خواهد رفت.

وی در خصوص پیروزی مقابل فرش آرا هم گفت: درنیمه نخست اصلا خوب نبودیم و دو بار دروازه ما باز شد اما در نیمه دوم با صحبت های که با بازیکنان داشتیم و همتی که خودشان به خرج دادند علاوه بر این که دو گل خورده را جبران کردیم گل سوم را هم به ثمر رساندیم و با اداره کردن بازی به یک پیروزی شیرین دست یافتیم.

اضافه می شود که مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا مشهد بعد از شکست تیمش مقابل آذرخش حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.