سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری:

پیگیر حضور مرادی برای مسابقات جهانی آمریکا هستیم

حسین مقامی گفت: با جدیت پیگیر کارهای سهراب مرادی برای شرکت در رقابت‌های جهانی آمریکا هستیم.

حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان افزود: فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند و پیگیر کارهای سهراب محمدی وزنه‌برداردسته 94 کیلوگرم کشورمان است، تا وی بتواند در مسابقات جهانی آمریکا حضور پیدا کند متاسفانه مرادی 2 سالی است که در رقابت‌های بین‌المللی حضور ندارد.

وی تسریح کرد: با وجود اینکه براساس قوانین بین‌المللی وی نمی‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند اما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم مرادی  در این رقابت‌ها شرکت کند ناامیدی کار شیطان است و اگر خدا بخواهد این مشکل حل می‌شود و جوان شایسته کشورمان به مسابقات وزنه‌برداری جهانی آمریکا می‌رسد.

*** تهران میزبان وزنه‌برداران کشور
مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری به میزبانی استان تهران طی روزهای 25-23 مهر برگزار خواهد شد و 7 تیم حاضر در این رقابت‌ها به مسابقه خواهند پرداخت.

*** رکوردگیری همزمان ملی‌پوشان با رکوردگیری تیم‌ها
در این مرحله همزمان رکوردگیری ملی‌پوشان با رکورد‌گیری تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری انجام خواهد شد و ملی‌پوشان علاوه بر رکوردگیری برای تیم‌هایشان برای انتخاب در تیم ملی رکورد نهایی را خواهند زد. بدن ترتیب طی روزهای یاد شده ترکیب نهایی تیم ملی مشخص خواهد شد و 8 نفر برای حضور در رقابت‌های جهانی آمریکا که از 27 آبان 94 در شهر هوستون این کشور برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

*** مدعیان مسابقات وزنه‌‌برداری جهانی آمریکا
مقامی در این باره گفت: با توجه به اینکه در این رقابت‌ها کسب سهمیه المپیک ریو آرژانتین در سال 2016 میلادی نیز هست از حساسیت بالایی برخوردارند و تیم‌ها با قدرت بالایی شرکت می‌کنند.
وی در ادامه گفت: تیم‌های قزاقستان، چین، دو کره شمالی و جنوبی و ایران از آسیا و کشورهای فرانسه، ترکیه، آلمان، بلغارستان از اروپا جزؤ مدعیان این رقابت‌ها هستند مخصوصا آمریکا که میزبان مسابقات جهانی است.

مقامی در پایان خاطرنشان کرد تمرینات ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی منظم و مرتب برگزار می‌شود و امیدواریم در رقابت‌های جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.