دبیر فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد: هنوز میزبان مرحله دوم مسابقات لیگ برتر وزنه برداری مشخص نشده است.

حسین مقامی، دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هنوز میزبان مرحله دوم مسابقات لیگ برتر وزنه برداری مشخص نشده است ، مدیر عامل تیم یاسین پیشرو به ما گفت که تا احتمال 70 درصد  قم میزبان خواهد بود  اما با این حال باید با اداره کل ورزش و هیئت استان نیز هماهنگ باشیم.

وی تصریح کرد: قرار بود مسئولان باشگاه قم تا روز گذشته میزبانی خود را اعلام نمایند که تا الان خبری نشده است و یاسین پیشرو و تا روز شنبه هفته آینده فرصت دارد که اعلام میزبانی کند در غیر این صورت این رقابت‌ها در تهران برگزار خواهد شد و ما این آمادگی را داریم.

مقامی تصریح کرد: مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری طی روزهای 23 و 24 در یکی از استان‌های تهران یا قم برگزار خواهد شد و قرار بر این است رکورد گیری از ملی پوشان نیز همزمان صورت بگیرد و اگر در تهران باشد همین جا و اگر در شهر مقدس قم باشد ملی پوشان به این استان خواهند رفت.

مقامی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان همزمان با لیگ گفت: برای نخستین بار دو مسابقه رسمی به طور همزمان برگزار خواهد شد و رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جوانان گزینش اردوهای تیم ملی همراه با مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار