سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

با مدیریت صحیح ایران :پارسال 20 میلیون زائر کربلا با مدیریتی صحیح هیچ آسیبی ندیدند

امام جمعه موقت کرمان گفت:پارسال 20 میلیون زائر ایرانی کربلا با مدیریت درست با مشکلی مواجه نشدند در حالی که بی کفایتی آل سعود در مدیرت مراسم حج داغی بزرگ بر دل مسلمانان جهان گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان, حجت الاسلام صباحی در خطبه های امروز نماز جمعه کرمان با گرامیداشت عید سعید غدیر افزود: ما سال قبل بیست میلیون زائر در کربلاداشتیم و کسی کوچکترین آسیبی ندید اما امسال در مکه این اتفاق و مصیبت بزرگ رخ داد زیرا آل سعود به حج نگاهی تجاری دارد.

وی به خانواده های جانباختگان حادثه ی منا تسلیت گفت و تصریح کرد : این حادثه دو بعد دارد که در ظاهر نشان از جنایت ، بی کفایتی و خیانت آل سعود است.

حجت الاسلام صباحی ابراز امیدواری کرد: با قاطعیتی که رهبری نشان دادندو پیگیریهای مسئولان حقیقت این ماجرا روشن شود .

وی خاطرنشان کرد : اگر چه استان ماکشته ای نداشت اما همه مسلمانهای داخل و خارج کشور که در این حادثه جان باختند برادران ما هستند و ما به خاطراین مصبیت اندوهگین هستیم

وی یادآور شد :یکی از وظایف مهم و سنگین مسلمانان این است که حادثه غدیر را زنده و جاودانه نگه دارند و مفاد آن را تحقق ببخشند

امام جمعه موقت کرمان گفت : لازم است از فضایل و عظمت و کمالات امام علی( ع )بگوییم و به گونه ای رفتار کنیم که همه چه در خانه و جامعه منتظر روز پر برکت غدیر باشند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: مدیریت ، کربلا ، آسیب ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.