سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جشن ولایت در 70 امامزاده و بقعه متبرکه کرمان برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: جشن بزرگ ولایت با عنوان جشن علوی، اکمال دین نبوی در 70 امامزاده و بقعه متبرکه این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به اینکه این جشن در شب عید غدیر در 32 امامزاده برگزار می شود، افزود: در 12 امامزاده نیز همایش بانوان ولایی اجرا می شود.

وی ، راه اندازی 14 کاروان شادی، اجرای برنامه های مدیحه سرایی، مولودی خوانی و شعر خوانی آیینی در 47 امامزاده ، برپایی14 نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در ۱۴ امامزاده ، توزیع خطبه غدیر در 39 امامزاده به عنوان "ایوان نجف" همراه با مسابقه و قرائت آن را از برنامه های قابل ذکر عنوان کرد.

حجت الاسلام فاطمی به تجلیل از سادات در شب و روز عید غدیر به ویژه سادات عضو هیئت امناء و خدام امامزادگان اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه در آستان مقدس ۱۶ امامزاده برگزار و نیز "میثاق نامه ولایی" در 37 امامزاده قرائت می شود.

وی برگزاری مراسم عقد اخوت در 36 امامزاده و بقاع شاخص استان، برپایی ایستگاه "همه واقف باشیم" و برگزاری جشن غدیر در مصلای امام علی (ع) کرمان را از دیگر برنامه های مربوط به عید غدیر عنوان کرد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: جشن ، ولایت ، بقاع ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.