سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تحقق یافتن تردد زوار اربعین حسینی بدون مشکل

ترددزائرین حسینی بدون مشکل محقق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: مدیریت و پشتیبانی حرکت عظیم زائران اربعین حسینی و حضور همه جانبه دستگاه‌های مسئول در این حرکت مردمی کاری بزرگ و بسیار سنگین است و در این زمینه ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی وارد کار شوند.

حویزاوی بابیان اینکه مشارکت مردم در حمایت از زائران اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به آنان تا حدودی زیادی این بار سنگین را قابل تحمل‌تر می‌کندافزود:باید با برنامه ریزی دقیق و تلاش و روحیه جهادی ستاد اربعین حسینی استان و مشارکت اقشار مختلف مردم، زمینه لازم برای پذیرایی و استقبال از زائران در اربعین حسینی سال جاری تا حد امکان فراهم شود.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل ما از محور 60 کیلومتری سوسنگرد تا چذابه است که خدمات رسانی در این محور باید به صورت ویژه و بدون نقص انجام شود.

مدیرکل حج وزیارت خوزستان با بیان اینکه همه زائران اربعین حسینی که از دو گذر مرزی چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر رهسپار نجف و کربلای معلا می‌شوند باید بتوانند بدون نگرانی و دغدغه در حماسه اربعین حسینی حضور یابند افزود: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از مسیر چذابه به سه بخش شامل عین دو تا سوسنگرد، سوسنگرد تا بستان و از بستان تا نقطه صفر مرزی چذابه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آبادان ، خوزستان ، تردد ، زوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.