سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان با شبکه راهبردی آزمایشگاهی کشور

آیین‌نامه ارتباط شرکت‌های دانش بنیان با شبکه راهبردی آزمایشگاهی کشوری به زودی اعلام و تصویب می شود.

سید محمد صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: آیین‌نامه ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان با شبکه راهبردی آزمایشگاهی کشور در حال تصویب است و به زودی اعلام می‌شود.

وی در ادامه افزود: تلاش داریم بین این دو مرکز ارتباط برقرار کنیم زیرا تعداد زیادی شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد و همین‌طور تعداد زیادی آزمایشگاه وجود دارد که اگر بتوانیم شبکه این شرکت ها را با شبکه‌ آزمایشگاهی کشور به هم متصل کنیم تا از توانایی‌های هم استفاده کنند.

صاحبکار خراسانی در پاسخ به این سوال که یک شرکت دانش‌بنیان برای دریافت مالیات چه فرآیندی را طی می‌کنند تصریح کرد: اگر یک شرکت دانش بنیان دریافت های مالیات آنها امروز به تصویب برسد از همین امروز مشمول استفاده از مزایای مالیاتی هستند.هر شرکت دانش‌بنیان هر مقدار درآمد داشته باشد باید در اظهارنامه مالیاتی بیان کند.

سرپرست امور شرکت‌ها  و موسسات دانش بنیان عنوان کرد:‌شرکت‌های دانش بنیان در محیط بین‌المللی به وجود می آیند که در این فضا صادرات شرکت‌های دانش بنیان زیاد است که از این رو مشکلاتی که در دانش بنیان وجود دارد را دسته بندی کرده ایم که برای این مشکلات آیین‌نامه‌های حمایتی نوشته شده است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.