سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری؛

طرح ساماندهی ترافیک میدان امام همدان اجرایی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: طرح ساماندهی ترافیک میدان امام و بازار اصلی شهرهمدان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس صوفی ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: مباحث ترافیک شهر همدان با توجه به الزامات شورای شهر و شهرداری در دستور کار کارگروه ترافیک استان قرار دارد.
 
وی افزود: امروز مباحث ترافیکی به دلیل اهمیت آن مورد توجه قرار دارد و نگاه مردم به حوزه ترافیک جدی شده ومطالبه گر رفع مشکلات این حوزه هستند.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه مباحث ترافیکی مورد توجه مردم و مسوولان است و بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی مربوط به میدان اصلی شهراست برنامه ای مدون برای رفع این مشکل طراحی شده است.
 
صوفی بیان داشت: رشد جمعیت و خودروها و همچنین توسعه معابر اجازه حل مشکلات ترافیکی را نمی دهد اما باید ترافیک مدیریت شود تا زمینه رفاه شهروندان فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه شورای شهرهمدان به جدیت به دنبال رفع مشکلات ترافیکی شهر است، تاکید کرد: بازار همدان از بازار‌های قدیمی است که ورود خودروها و از طرفی بی نظمی در عبور و مرور مردم چهره شهرهمدان در بازار اصلی این شهر را مخدوش کرده است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: امروز نابسامانی بازار همدان و تردد خودروها به ویژه محل استقرار اتوبوس های موجب نارضایتی بسیاری از اصناف  شده است.
 
صوفی افزود: امروز طرح ساماندهی ترافیک بازار شهر همدان در حوزه معاونت ترافیک و سازمانهای زیر مجموعه در دست بررسی است که با تصویب نهایی در آینده نزدیک اجرایی می شود.
 
وی ایجاد محدودیت های ترافیکی در محدوده بازار همدان بر اساس کار کارشناتسی را یکی از راه های مهم رفع گره ترافیکی درخیابان شهدا و باباطاهر عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اجرای این طرح آرامش در بازارهمدان ایجاد شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان ساماندهی وانت بارها، اتوبوس ها و همچنین بازنگری در مسیر تردد اتوبوس ها را از برنامه ها اجرایی در رفع مشکل ترافیکی میدان امام خمینی (ره) دانست.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: شهرداری ، همدان ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.