دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان همدان گفت: برای سینمای نوجوان ایران آینده خوبی را ترسیم می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛  علیرضا شجاع‌نوری در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان در همدان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره اظهار کرد: حدود ۱۰۰ نوجوان همدانی در این جشنواره ما را کمک کردند که بیشتر آن‌ها حداقل به یک زبان خارجی تسلط داشتند.

وی با بیان اینکه این نوجوانان از فعال ترین اعضای ستاد جشنواره بودند به برگزاری نخستین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در جشنواره امسال اشاره کرد و گفت: در فراخوان این المپیاد، از نوجوانان سراسر ایران از ۱۲ تا ۱۹ سال دعوت کردیم که فیلم‌های ۳ دقیقه ای خود را برای جشنواره ارسال کنند.


دبیر بیست و نهمین جشنواره فیلم‌های نوجوانان  افزود: این المپیاد با همت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوان ایران با اعلام فراخوان از سراسر ایران برگزار شد.


وی اظهار کرد: پس از آن، بیش از ۱۰۰۰ نفر به دفاترانجمن سینمای جوان مراجعه کردند و بیش از ۴۰۰ فیلم سه دقیقه ای انتخاب شد که ۸۶ فیلم در مرحله پایانی در جشنواره شرکت کردند.


شجاع نوری با ابراز امیدواری از اینکه روزی که هر ایرانی حداقل تجربه ساخت فیلم ۱ دقیقه ای را داشته باشد، افزود: برای سینمای نوجوان ایران آینده خوبی را ترسیم می کنیم.


دبیر بیست و نهمین جشنواره فیلم‌های نوجوانان  این موضوع را به معنای حمایت از آنان دانست و افزود: باید نوجوانان سرزمین مان را حمایت و پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.