سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده: هنوز درباره انتخاب حامی مالی جدید تصمیمی اتخاذ نشده است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به طور کلی باید بگویم هنوز درباره انتخاب حامل مالی جدید تصمیمی اتخاذ نشده و در حال بررسی این موضوع هستیم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به طور کلی در تمرین امروز آبی پوشان در خصوص مسائل مختلفی از جمله بحث مالی و  چک‌های برگشت خورده با بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام دادم و قرار شد در اولین فرصت مشکلات مالی را حل کنیم. چراکه بازیکنان هم روی چک‌هایشان حساب باز کرده‌اند و باید این امر به زودی صورت بگیرد. در هر صورت ما هم باید به قول‌هایی که به آنها داده‌ایم عمل کنیم.

وی ادامه داد: از این پس قصد دارم بیشتر در تمرینات و باشگاه استقلال حضور پیدا کنم تا از این رو  مشکلات را حل کنم. چرا که بازیکنان هم برای ادامه مسابقات لیگ آرامش بیشتری نیاز دارند و این حق طبیعی آنها است.

افشارزاده توضیح داد: همچنین رحمتی، برهانی و مظلومی سرمربی تیم صحبت‌های لازم را به من ارائه دادند و باید بگویم تمامی صحبت‌های مطرح شده را قبول دارم و در اولین فرصت تمامی مشکلات بوجود آمده را حل  خواهم  کرد. قرار است هفته آینده 800 میلیون تومان به  حساب باشگاه واریز شود و این پول با هماهنگی مظلومی، رحمتی و برهانی برای مطالبات کادر فنی و بخشی از مطالبات بازیکنان تقسیم خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا هفته آینده 800 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز خواهد شد که این پول برای پرداخت بدهی‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

افشارزاده در خصوص‌ حامی مالی جدید باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر این مسئله در حال بررسی است و چیزی مشخص نخواهد بود و باید بگویم درباره انتخاب حامی مالی جدید هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است قرار است در خصوص این موضوع در ابتدا تصمیمات لازم اتخاذ تا به یک جمع بندی نهایی برسیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.