سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برگزاری قرعه کشی بزرگ همراه اول شركت مخابرات آذربایجان غربی

قرعه کشی بزرگ همراه اول شركت مخابرات آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی در این مراسم ، با اشاره به اینکه همراه اول به عنوان پيشرو در ارایه خدمات سیار در کشور ، در آذربایجان غربی نيز به شکل مطلوبی در بحث پوشش و توسعه تجهیزات فعالیت می کند اظهار داشت : فعالیتهای چشمگیر همراه اول در آذربایجان غربی بویژه در دو سال گذشته بسیار محسوس و ملموس بوده است.

وی گفت: فازهای ۴،۵ و۶ موبايل در بحث توسعه و تجهیز در استان اجرایی شده و فاز ۷ نیز با حمایت همراه اول بزودی اجرایی می شود.

اسمعیل زاده دسترسی به خدمات همراه اول در استان را قابل قیاس با سایر اپراتورها ندانست و گفت: دسترسی در نقاط مختلف و جاده های مواصلاتی به شکل مطلوب یکی از ویژگی های همراه اول به شمار می رود.

وی فعالیت در بسترهای اجتماعی و محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد و نیز مناطق روستایی و ارائه خدمات نوین به منظور ارج نهادن به جایگاه مشتریان را از دیگر خدمات همراه اول دانست و افزود: برگزاری کمپین های قرعه کشی یکی از روش های تقدیر و سپاسگزاری از مشتریان است که با استقبال خوب مشتریان همراه شده است.

در ادامه مراسم از طریق سیستم پیشرفته کامپیوتری قرعه کشی انجام و برندگان خوش شانس کمک هزینه ۴ دستگاه خودروی سواری و دهها جوایز ارزنده دیگر معرفی شدند.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.