سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اجرای 38 اثر در سومین روز از برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

در سومین روز از برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان 38 اثر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،امروز در سومین روز از برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی مریوان 38 اثر در شهر و روستاهای این شهرستان اجرا می‌شود.

اجراهای این روز با اثر" دیگه هیچی نمونده" اثری از احمد صمیمی از تهران در میدان دارایی مریوان آغاز خواهد شد.

میشه گرگ نباشیم اثری از مرتضی اسدمرام از هرسین، پارادا اثری از کشور ایتالیا، هست ولی کم هست کاری از امیر امینی از لاریجان، مهاجر سینه سرخ زریبار اثری از محمد رادمنش از تهران، واقعیت تلخ کاری از سوران حسینی از مریوان، سردشت1366 اثری از کورش احمدی از سنندج، عروس آشتی اثری از مختار محمدی از مریوان، ای به تنم جان همه تو کاری از علی عمرانی از شهر مریوان، تسیراکت اثری از داداش‌اف از آذربایجان، کارخانه تغییر هویت کاری از محمدحسین رجبیان و برزخ اثر مشترک از ایران و یونان از جمله آثاری است که امروز در نقاط مختلف شهر مریوان به نمایش در می‌آید.

زندگی کاری از امیرحسین شفیعی، سونامی جوراب، مرغ همسایه غاز است، زندگی اثری از امیرحسین شفیعی از ورامین و...از دیگر آثاری است که در سومین روز از برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اجرا خواهد شد.

به گزارش فارس، جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از روز دوشنبه 6 مهرماه جاری با یک روز تاخیر و حذف بخشی از برنامه‌ها به خاطر حادثه تلخ منا کار خود را آغاز کرده است و امروز آخرین اجرای گروه‌های نمایشی خواهد بود.

اختتامیه این جشنواره براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فردا پنج‌شنبه 9 مهرماه ساعت 10 صبح برگزار  طی آن گروه‌های برتر معرفی خواهند شد.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.