در گرامیداشت هفته ایمنی و آتش‌نشانی و طی مراسمی 17 نفر از پرسنل فعال، 2 نفر از بازنشستگان و «بهمن پرورش» ملقب به جادوگر آب‌های ایران در کامیاران مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ شامگاه سه‌شنبه طی مراسمی در گرامیداشت هفته ایمنی و آتش‌نشانی که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، از 17 نفر از پرسنل فعال، 2 نفر از بازنشستگان این حوزه و همچنین مهمان ویژه این مراسم «بهمن پرورش» ملقب به جادوگر آب‌های ایران، در شهرستان کامیاران تقدیر شد.

فرماندار کامیاران در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ پرسنل سازمان آتش‌نشانی این شهرستان و تبریک هفته ایمنی و آتش‌نشانی به همه فعالان این حوزه، اظهار داشت: به حق وظیفه این نهاد خدمت‌رسان بسیار سنگین است، چرا که باید همیشه و در تمامی ساعات شبانه‌روز به صورت کاملا آماده‌باش حاضر باشند و در کمترین زمان ممکن خود را به هر حادثه‌ای برسانند.

وی آمادگی جسمانی و روحی آتش‌نشانان را شایسته تقدیر دانست و گفت: برگزاری اینگونه مراسمات و تعیین روزی به نام این قشر فداکار در تقویم کشورمان، بهانه‌ای برای تقدیر و قدردانی از زحمات آنان بوده که جانشان را در راستای نجات دیگران و حفظ آرامش جامعه در دست گرفته‌اند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.